Projekty finansowane z UE

SAMOCHÓD POŻARNICZY RATOWNICZO-GAŚNICZY MAN

Samochód pożarniczy ratowniczo-gaśniczy MAN z napędem na 4 koła, jest wyposażony w zbiorniki na wodę o pojemności 4680 litrów oraz pianotwórczy o pojemności 470 litrów i autopompę, linię szybkiego natarcia z prądownicą, działko wodno-pianowe i maszt oświetleniowy. Przekazany w sierpniu 2017 r. dla Krzęcińskiej jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej. Pojazd został zakupiony w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 oraz dofinansowany z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie. 

CAŁKOWITY KOSZT ZADANIA: 853 000 zł      DOFINANSOWANIE: 643 000 zł

AKCJA USUWANIE AZBESTU W 2016 r.

31 października br. zakończono realizację zadania polegającego na: „Usuwaniu azbestu  i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Krzęcin w 2016 r.”.  W wyniku uczestnictwa w zadaniu 26 mieszkańców usunięto i unieszkodliwiono ponad53 tony odpadu azbestowego. Koszt zadania wyniósł 24 746,49 zł i w całości został dofinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

Przypominamy, że w ubiegłym roku w ramach tej samej akcji usunięto 82 tony odpadu azbestowego. Udział w zadaniu wzięło 31 mieszkańców, natomiast koszt zadania wyniósł 38 389,68zł i w całości został dofinansowany przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej  w Szczecinie.

Serdecznie dziękujemy uczestnikom za udział w zadaniu. Jednocześnie już dziśzachęcamy wszystkich zainteresowanych do udziału w planowanej na 2017 r. kolejnej edycjiSzczegółowych informacji udziela pracownik Urzędu, Pani Monika Saganowska, w siedzibie Urzędu Gminy lub pod numerem telefonu 95-765-52-28.

Wpisany przez: Admin

  • :
  • :

Dziś jest wtorek 21 listopada 2017, imieniny: Janusza i Konrada